Share This Article
Andruni, 4
O tragedie, dar nu în sensul stilului mult îndrăgit. Sau o dramă, cu alte cuvinte. A fost o tentativă de a adapta un musical doar în teorie de excepție, într-un context deloc favorabil. Actorii, deși cunoscuți, chiar adesea apreciați, au fost surprinși într-o ipostază pe care sper să nu mai fiu nevoită să o retrăiesc. Cu greu am rezistat la tot spectacolul, întrucât nu doar că muzical vorbind nu era profesionist, dar nici nu se putea urmări. Un punct de limită pentru Tteatrul Național, care și-a asumat un rol pe care nu și-l putea însuși. Este un alt exemplu de ineficiență, în momentul în care atât de multe repetiții, atât de multă muncă pentru coregrafie, regie, sunt dovedite a fi degeaba. Am fost dezamăgită de prestația unei instituții cu probabil, realist vorbind, cel mai mare potențial de producție. Este de evitat, mai ales când avem atât de multe alte oportunități pe această piață, printre care chiar acest titlu, într-o reprezentație de excepție și total incomparabilă.
Madi 4
După ratarea de la “Mașinăria” – am rezistat doar până pe la jumătate – TNB oferă un al doilea musical ratat complet – Opera de trei parale, iar de data asta chiar am rezistat până la final, deși am martori că simțeam că e de plecat la pauză… Bine aș fi făcut pentru că deși avea momente frumos lucrate, este extrem de greu de urmărit un spectacol cu muzică live în fosă și interpreți lipsiți de voce, cu vreo două, trei excepții, dar nu mai mult… Ei bine, până la pauză cam astea erau lipsurile majore și câțiva actori cu gesturi exagerate, aproape clasice tertipuri când nu prea ai mijloacele necesare de a transmite emoții… Dar ce a urmat după pauză a depășit mult spectacolele frivole și de prost gust. NIvelul a coborât drastic…Cu toată părerea de rău, trebuie să vă spun că opinia mea este că avem de-a face cu un produs mediocru, cu câteva momente faine, cu precădere cele în care sunt implicate grupuri, iar principalul vinovat este dl. regizor Gelu Colceag, care a ratat pe toate planurile, atât in transmiterea mesajului lui Brecht, dar mai ales la alegerile eronate ale protagoniștilor, plus lăsarea acestora să apeleze la trucuri si artificii ieftine și penibile… Păcat de atâta muncă… Spectacolul nu obține, din punctul meu de vedere, desigur, nota de trecere și vă propun să-l evitați… sau să mergeți și să vă convingeți singuri