Opera de trei parale
Răzvan Mazilu
despre spectacol
TRAILER
De la admirabilul Portret al lui Dorian Gray, de la Odeon, spectacolul care ne-a tăiat suflarea anunţând un mare artist coregraf, şi până la West Side Story, indicat ca reper, manifest în afirmarea unei generaţii cu abilităţi pentru musical, au trecut ani şi ani, în care, caz rar, Răzvan Mazilu a perseverat… diabolicum. Cu şi fără sprijin, cu şi fără pandemie, dar cu încăpăţânarea artistului care vede în viitor şi-şi cunoaşte potenţialul, el a strâns în jur o echipă puternică de adepţi şi un număr important de tineri actori dotaţi care au învăţat şi învaţă de la maestru secretele unui gen atât de dificil. S-a spus adesea, că music- hall-ul e marcă americană şi că în România n-a făcut succes, mai ales în variantele adaptate local. S-a comentat prin comparaţie, asupra valorii interpretărilor puse să restituie întocmai pe scenele româneşti partitura unor francize achiziţionate în condiţii de respect absolut. Şi totuşi, nimeni nu poate nega valoarea spectacolelor realizate în aceste condiţii, recentele Familia Addams, de la Excelsior, Cabaret de la Odeon.
….mai mult
sursa: adevarul.ro
Regia, coregrafia, costumele: Răzvan Mazilu
Decorul: Dragoș Buhagiar
Pregătirea muzicală: Maria Alexievici
Lighting design: Costi Baciu
Producția muzicală: Vlad Vedeș
Corepetitori: Miriam Drașovean, Maria Alexievici
Producător delegat: Vasea Blohat
Șef producție: George Ion
Regia tehnică: Viorel Stemate
Costumieră: Nicoleta Țîcu
Make-up: Mădălina Ghizdeanu, Ioana Roman
Foto: Andrei Gîndac
Recomandat: 16+
Durata: 2h 50 min (cu pauză)
Andruni
Nota 9,9 / 10
9.9/10
După ce am văzut acest spectacol, primul gând pe care l-am avut a fost că trebuie neapărat să îl mai văd o dată. Am simțit cum excepționalul a fost depășit din toate punctele de vedere și că această piesă a fost exact ce aveam nevoie. Absolut totul a fost pe gustul meu- muzica, personajele, comedia, stilul, costumele, interpretările, povestea și în special naratorul și celelalte personaje vitale capodoperei pe care Răzvan Mazilu a reușit cu brio să o aducă la viață. Al doilea gând pe care l-am avut a fost că trebuie neapărat să îi dau nota 10. Însă am avut răbdarea de a vedea mai multe spectacole senzaționale între timp și mi-am dat seama că, deși este unul dintre cele mai bune spectacole pe care am avut bucuria de a le vedea, nu îi pot da nota 10 știind că există un alt spectacol prea diferit de acesta căruia simt neapărata nevoie să îi atribui acea notă și care simt nevoia că ar trebui să se diferențieze de toate celelalte. De aceea nu îi pot dai decât această notă pe care oricum o merită pe deplin. Nu a existat nici măcar un moment în care să nu fiu complet fascinată de situația ce se desfășura pe scenă, iar finalul incredibil de original m-a dat pe spate și mi-a accentuat adorația de nestăpânit pe care o am pentru domnul Răzvan Mazilu, regizor al majorității spectacolelor mele preferate. Un must-see de senzație, ce nu trebuie ratat.
Madi
Nota 9,9/ 10
9.9/10
După experiențe adunate în ani de zile, zeci de spectacole în instituții diferite și o mulțime de actori practic inventați sau reinventați de Răzvan Mazilu, apogeul era inevitabil. Și a contribuit mult și întâlnirea cu Brecht, un dramaturg deloc comod, mult diferit de rețetele de succes contemporane. Dar și cu Dragoș Buhagiar, cel care semnează scenografia spectacolului. Plus actorii care reusesc roluri memorabile, de la protagoniștii deja consacrați și mult premiați, până la cei care au doar câteva apariții. Această putere a grupului este doar unul dintre secretele reușitelor lui Răzvan Mazilu. Nici pregătirea muzicală de excepție nu trebuie omisă, iar când scena este atât de aproape de spectator, ca la Excelsior, efectele sunt explozive. Respect!
ȘI EU AMTeatru
Așteptăm, de la voi, recomandări de spectacole și promitem să le publicăm aici pe cele mai inspirate!
ȘI EU AMTeatru
Așteptăm, de la voi, recomandări de spectacole și promitem să le publicăm aici pe cele mai inspirate
Scrie-ne!